2011 m. kovo 4 d., penktadienis

Bulviniai rageliai su mėsa

  • virtų grūstų šaltų bulvių 600gr.
  • 2 kiaušiniai
  • 70gr. krakmolo
  • 120gr. miltų
  • druskos
  • voliojimui džiuvėsėlių
      Įdarui:
  • virtos mėsos~300 gr.
  • sviesto 20gr.
  • svogūnas
      Padažui:
  • sviesto 20gr.
  • grietinėlės 100gr.
  • grietinės tirštos šaukštas
  • druskos, pipirų
Vieną kiaušinį susiplakti aptepimui, kitą dėti prie visų išvardintų ingriedijentų ir užminkyti minkštą tešlą.Įdarui virtą mėsą susmulkinti (aš turėjau virtos avienos, tai ją ir dėjau), galima sumalti, jei norite, svogūną pakepti ant sviesto, sudėti mėsą ir šiek tiek pakepinti.Imti tešlos gabaliuką, padaryti pailgą blynelį, uždėti įdaro ir tiesiog suvynioti ant lentutės, kraštą užspaudžiant pirštais.Kadangi man patogiau aptepinėti šėpėtėliu juos, o ne kilnoti į plakinį, nes mažiau deformuojasi, tai aš taip ir padariau, viršų aptepiau plakiniu, pabarsčiau džiuvėsėlių, lengvai paverčiau ant lentutės, kur papilti džiuvėsiai ir lengvai pirmyn, atgal suvoliojau, truputį sulenkiau ir dėjau į kiek įkaitintą aliejų, kurio pyliau į keptuvę šiek tiek daugiau, nei padengtas dugnas.Kepiau ant nedid. karščio, kol gražiai parudavo.Padažui sviestą su grietinėle užvirti, paskui dėti grietinę, maišant užvirinti, įdėti druskos, pipirų.

4 komentarai:

Ilona rašė...

puikus rageliai!!!!!
ryt sustatytame meniu pusryciam plikyti blynai,pirmadieniui rageliai,aciu tau uz idejas,jos nuostabiosss!
Kaip dziaugiuosi,kad esi :)

Neringa rašė...

srove, pagaminai mano mamos ragelius! Ji gamina lygiai taip pat, nerealiai skanus - uzpludo vaikystes prisiminimai ♥

srove rašė...

Turbūt mažai rastum tokių šeimininkių, kurios jų būtų negaminusios, aišku variacijų gali būti visokių, aš tai tokius patiekalus dažniausiai prisimenu, kai ko nors lieka, pav. bulvių košės, tai ir galvoji kažką, kaip ją sunaudoti, taip buvo ir šį kartą, labai neblogi išėjo tie ragiukai:))

srove rašė...

Ilona-AČIŪ!!!Aš irgi labai džiaugiuosi, kad tu esi!:))