2011 m. gruodžio 22 d., ketvirtadienis

Blyneliai su raugu



Siaučiant duonos kepimo, raugų darymo epidemijai, palaipsniui užsikrėčiau ir aš.Kadangi mano raugo gamybos receptui liko dar viena diena(o jų išviso 7) o mano raugas jau pakankamai aktyviai burbuliuoja, tai pasiieškojau blynų recepto, visai paprastučio, bet kartu ir skanaus.Kepiau iš pusės normos, nors ir visa būtų buvus ne pro šalį:)

100gr. raugo(aš naudojau kvietinį, nors galima ir ruginį)
150gr.cukraus
600gr. miltų
600gr. vandens(kitą kart gal pieną bandysiu)
2v,š. aliejaus
Cukrų išmaišyti vandenyje, supilti į raugą, supilti aliejų, miltus, išmaišyti, padėti kad suburbuliuotų ir pakiltų.Jei raugas labai aktyvus, užtruks trumpiau, jei ne ilgiau, aš laikiau 2,5val., manau, kad užteko.Kažkaip keistai iš miltų ir vandens visai skanūs,putlūs ir korėti blynai išeina:)
Šaltinis:http://nataliuncik.blogspot.com/2011/03/putluciai-blyneliai-is-raugo.html



3 komentarai:

aguonele rašė...

Nai nai nai kokie blynučiai :)

Baisi žinia...nuo šios epidemijos injekcijos nėra :DD Žinok, kai pasieksi tokią stadiją kaip aš, tai kitokių duonų ir nebevalgysi :) Aš jau tiesiog kitokių receptų net nebeieškau, kaip tik su raugu. Natūralus skonis, praturtintas įvairiais miltais, pasaka ♥ Jau galiu patarti iš anksto laiku parsisiųsti iš germanijos manų miltų & malzflocken. O po to siūlysiu duonos receptą. Žinok, aš kepu vieną kartą per savaitę tą pačią duoną ir mes iki šiol ją bevalgymai "kaifuojame" :)

Vilma rašė...

Oi kaip pasiilgau blynų :) Per kalėdinius kepimus, visai jiems laiko nebelieka. Ar jie panašūs į mielinius?

srove rašė...

Aguonėle, aš jau tavo stadijos tikrai nepasieksiu, nes tavo kepiniai laabai puikūs, vakcinų nereikia, baisiai nemėgstų jų:)).
Okaip čia man seksis bala žino su tom duonom:)Kas ten per miltai brangioji?Nereiks nei siūstis, greitu laiku gal parvežtų, ar jų visur yra, ar tik kokiose spec. parduotuvėse?Tai rašyk, nuo kokios duonos kaifą gaudai ir aš pagaudysiu, jei išeis po švenčių kada:))
Vilma šituos blynus išsikepti tikrai vienas juokas, raugą sumaišai su vandeniu ir miltais ir blynai gatavi, aišku prieš tai pakildinti reikia:))Į mielinius gal šiek tiek užneša, čia jų toks skonis, kad rodos pavalgai, apsisukęs, vėl gali valgyt:))Jie jokio kvapo neturi, taip, kap mieliniai.