2011 m. sausio 1 d., šeštadienis

Įdarytas upėtakis

  • upėtakio (mano svėrė 2600kg.)
  • 2 morkų
  • pangasijos file 0,5kg.
  • 2 svogūnų
  • majonezo 2šaukštus
  • česnako 3 skiltelės
  • 3 šaukštai manų kruopų
  • 1 šaukštas krakmolo
  • kiaušinis
  • druskos, pipirų
Upėtakį gerai nuskusti, išimti žiaunas, vidurius ir išimti visą žuvies mėsą su kaulais, paliekant galvą, viršutinius pelekus, uodegą.Išrinkti kaulus iš žuvies ir supjaustyti apie pusantro cm. gabaliukais minkštimą, pangasijos file sumalti, sudėti į supjaustytą lašišos mėsą ir sudėti likusius ingriedijentus, išminkyti.(svogūnus apkepinti iki geltonumo, prie jų dėti morkas irgi apkepti trumpai).Visą masę uždengti, padėti šaltai kelioms valandoms, arba nakčiai.Skūrą ištrinti prieskoniais taip pat, prikimšti įdaro ir užsiūti, lašišą ištepti majonezu ir kepti 180 temp.apie val., žiūrėti, kai pradės viršus gelsti, traukti lauk, kepant vis palaistyti išsiskyrusiomis sultimis.Aš dėjau ant kepimo popieriaus, ant jo dar foliją tiesiau, kad geriau paskui išimti būtų ir perkelti į serviravimo lėkštę.Puikiai pjaustėsi, skonis, kaip ir keptos lašišos.


4 komentarai:

Neringa rašė...

pirma tai noriu pasidziaugti, kad pagaliau galiu palikti komentara! :D


antra negaliu nuslepti savo nuostabos! va cia tai bent!

Saunuole, visad zavejausi ir zaviuosi Tavo kulinariniais, konditeriniais sugebejimais, zodziu seimininkuciu - seimininkute is didziosios raides!

Bravo! :D

srove rašė...

Ačiū, Neringa, aš niekaip dar nesusigaudau, kas čia vyksta su tais komentarais, kodėl jų neina iš karto paskelbti, be tų peržiūrų, na bet gal po kokių metų "daeis" :DD.Ir baik čia mane girti, sėdžiu raudona:), nemoku fotkint, daug ko nemoku:), ką sugebi ir moki tu, tai man reiktų daug, oi daug valandų virtuvėj praleist, bet aš dar nemiriau:DD, gal ko nors ir išmoksiu, jei laiko bus.Smagu, kad užbėgai.

Neringa rašė...

srove, manau, kad viska Tu moki, nereikia cia jau ant saves taip varyti :D o su laiku tik tobuleji ;)
su fotografijom man pradzioj irgi buvo nekaip, o kuo tolyn tuo geryn, bet iki tikslo dar labai toli, nors as nepasiduodu ir tikiuosi ismokti profesionaliai fotkint :)

srove rašė...

Aišku, manau kiekvienas žmogus, jei tik nori, tai ir tobulėja, o kalbant apie fotografijas, tai jau nebežinau, ar tau dar liko vietos tobulėjimui, nes jau taip atrodo visada viskas tobula, kad nebėr kur daugiau besiplėst.Fotkint aš jau tikriausiai ir nebeišmoksiu, neturiu tam gyslelės matyt:), o be to reiktų ir aparato naujo, nes jau pusė fukcijų užgeso ir nežinau, ar eitų sutvarkyti aplamai.