2011 m. vasario 25 d., penktadienis

Faršo dubenėliai su obuolių, morkų piure

  • faršo 3kepsn.~450-500gr.(aš maliau pati kalakuto file, jaut., kiauliena)
  • 2 didokos morkos
  • 1 obuolys, keptas orkaitėje~20min.(galima mikrobangėje, bus greičiau)
  • 60gr.geresnio sūrio ferm.
  • 3šaukštai grietinėlės
  • svogūnai 2
  • pieno ~pusantros stiklinės
  • 15gr. sviesto
  • penkių pipirų mišinio, mėgiamų žolelių
Į faršą dėjau 2 arb. šaukštelius krakmolo, kiaušinį, svogūną, prieskonių.Kol ruošiau faršą, užkaičiau piene virti morkas griežinėliais, dėjau druskos, įmečiau į orkaitę obuolių kepimui.Ant gabalėlio sviesto(daug nedėti) pakepiau svogūną.Obuolį nulupau, kai iškepė , prie jo sudėjau išvirusias morkas(jei liko pieno nusunkti reikia)ir keptą svogūną, pipirų, druskos ir viską blenderiu sumaliau, tada pridėjau sutarkuoto sūrio gabalėlį ir išmaišiau, įdarą ragauti, jei ko trūksta, dasidėti.Folijos gabaliukus patepiau šepetėliu al. aliejumi ir gerai išminkytą, padaužytą faršą paskleidžiau ant jos ir su folija perkėliau į paprastus metalinius dubenėlius, kad galėčiau sudėti įdarą, o kartu su jais ir iškepti.Į duobutes sudėjau įdarą, užpyliau po šaukštą grietinėlės ir užsukau foliją, dėjau į įkaitintą orkaitę 200temp., kepiau apie 25min., paskui atvyniojau ir leidau apkepti, nors galima ir nevynioti, skaniai susitroškina irgi.Jei nepatinka salstelėjęs obuolių skonis, galima įdarą pakeisti, kitu, pav. cukinija tarkuota, moliūgu apkeptu su svogūnais, grybų su sūriu, morkoms su žirneliais ir t.t., kas kam patinka.Na, o kol kepa mėsytė ir verda ryžiai, išspaudžiam kelias gėlytes:), susipjaustom smulkiai morkytės ir žalumos, čia būtini ingiedijentai šiam patiekalui! Ne, ne, aš juokauju:))

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Super patiekalas ;) Sakykit, ar gerai supratau,kad farso dubenelius ir kepete tame metaliniame indelyje?

srove rašė...

Ačiū!Taip, kepiau su visais dubenėliais, bet nebūtina, galima ir ant skardelės sudėti, svarbu folijos nepažeisti apačioje, kad neišbėgtų skystis, faršą irgi reiktų sandariai iškloti, be skylučių, tada į foliją nenuteka skystis ir gaunasi sultingi, šiaip skanu, tik man šiek tiek buvo saldoki, gal dėl to, kad obuoliai saldūs buvo:)

aguonele rašė...

Niam... aš irgi maluos pati faršą, tai įsivaizduoju koks čia gėris! Tik man nelabai patiktų įdaras, jaučiu pasinaudosiu idėja ir dėsiu pikantišką mišrainę į vidų. Esu vištienos kumpelių mėsą taip įdarius irgi patiko :) va taip va :DD

srove rašė...

Pikantišką mišrainę dedu į virtus maltinukus, tik česnako nededu į įdarą, į tokius irgi būtų labai skanu, bet kažko naujo norėjos, egzotiško:)bet man šiek tiek buvo per saldu, aš ko gero pirmenybę atiduočiau troškintų grietinėlėje svogūnų,morkų, žirnelių įdarui, šiek tiek džiugo viršuje, ar mocarelos, vis tokia trauka nežmoniška riebaliukams ir kas juos išgalvojo:DDD

mmartaa rašė...

o man sis patiekalas patiks,jauciu,nes labai megstam,kai mesa yra su kazkuo saldziu.man toks derinys labai skanu suru ir saldu.butinai darysiu!o pienuka nusunkti kai morkytes isvirs?

srove rašė...

Taip, pienuką nusunkti, tik man jo labai mažai liko, kai morkos išvirė, man jos labai skanios piene išvirusios, bandykit, patiks-lauksiu atsiliepimų, nepatiks, taipogi lauksiu kritikos:)

mmartaa rašė...

Siandien pietum buvo pagamintas sis patiekaliukas.Nu jau labai labai patiko!man to idaro gali buti ir daugiau negu farso.Tiko valgyti su ryziais,bet su bulvem skaniau:)ach tos bulves!Aciu uz ,,kitokius,, patiekalus!

srove rašė...

Nius, tai laabai smagu, kad nors vienas žmogus pavalgė, o nepasidalino su kokia negeroje vietoje stovinčia dėže:))Mes irgi bulvių mėgėjai, galim valgyti su bet kuo, kartais ir su tuo, su kuo nelabai ir dera:)na gal šašlykų, ar kokių cepelinų su bulvėm nevalgom:DD, o šiaip tai tankiai jos atsiduria mūsų lėkštėse:)
Tai ačiū, kad apsilankot!