2011 m. gruodžio 16 d., penktadienis

Karamelinis riešutinis pyragas



  • 225gr. sviesto
  • 100gr. rudo cukraus
  • 350gr. rududu
  • 2 dideli kiaušiniai
  • 100gr. nuluptų, pakeptų, smulkintų lazdyno riešutų
  • 175gr. miltų
  • 1valg. šaukštą kakavos
  • 2 šaukštelius kepimo miltelių
  • 150gr. cukraus pudros
  • 1šaukštelis vanilės ekstrakto
  • tr. druskos
Orkaitę įkaitinti iki 180C temp.Minkštą sviestą, kamb. temp.(175gr.) rududu(200gr) rudą cukrų, išsukti iki vientisos masės.Po vieną įmušti kiaušinius(aš suplakiau gerai, paskui po truputį įmaišiau)Sudėti riešutus, įsijoti sumaišytus kakavą, kep. miltelius, miltus, druską.Viską gerai išmaišyti.Pusę tešlos pilti į 18 cm. formą, ant kepimo popieriaus, patepto sviestu ir kepti 25-30min.Antrą biskvitą iškepti taip pat.Aš kepiau iškart 22cm. formoje(~40min.), atvėsus perpjoviau.Pertepimui išsukti likusį sviestą su likusiu rududu supilti cukraus pudra ir vanilę(aš dar dėjau citrinos rūgštelės truputį) ir pertepti biskvitą, taip pat uždėti ant viršaus kremo ir palikti šaltai stingti ir brandintis kelioms valandoms.Jis man kuo ilgiau stovi, tuo skanesnis gaunasi:)
Šaltinis: http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2008/mar/29/recipe.foodanddrink1

2 komentarai:

Lina rašė...

Kepiau pagal šį receptuką :) Truputį paimrovizavau pati, truputį kaikuriuos produktus pakeičiau alternatyviais ir gavosi tiesiog NUOSTABUS pyragas! Kone tortas! :D
Tik 5 tą galjų nedėjau cukraus pudros ir tiesiog džiaugiuosi! Nes ir taip nuo rududu yra gana saldu :)

srove rašė...

Taip, jis saldumo tai jau turi, bet tuo pačiu, jis turi kažką tokio, kas tą saldumą lygtai pateisintų, aš kepiau pirmą kartą tokį, kaip recepte, kitą kartą šiek tiek mažinau cukraus pudros, man irgi pasirodė pakankamai:)Labai savotiškas jis man, bet laikas nuo laiko vis traukia kepti vėl:))Smagu, kad atradot kažką gero:)