2011 m. gruodžio 6 d., antradienis

Dan Lepards manų kruopų duona griliui

  • 75gr.manų kruopų
  • 150gr.verdančio vandens
  • 25gr,sviesto
  • šaukštas medaus
  • šaukštas nat. jogurto
  • 1 1/2 šaukštelio druskos
  • šaukštelis sausų mielių
  • 450gr. miltų
  • 200ml. vandens
Manų kruopas užpilti vardančiu 150gr. vandeniu ir palaikyti 10min.Į dubenį sudėti sviestą, medų, jogurtą, druską ir likusį vandenį ir išmaišyti.Dėti ant kruopų ir viską išmaišyti .Dėti palaipsniui miltus sumaišytus su mielėmis ir užminkyti tešlą.Minkyti tris kartus, 10min. intervalu.Pirmą kartą tešla man gavosi kibi, bet miltų nedauginau, antrą kartą mažiau, o trečią kartą rankas pasitepti aliejumi ir minkyti, kol nekibs.Paskui uždengti ir palikti valandai laiko.Iškočioti ar ištampyti į stačiakampį 25*30 cm., palikti 20min.(pridengti) Supjaustyti į 8 dalis, kepimo popierių pabarstyti miltais ir sudėjus stačiakampius, pridengti(aš dengiu plėvele) palikti kilti dvigubai~30min.Orkaitę įjungti anksčiau ir gerai įkaitinti 250temp., apačioje įdėti skardelę.Pakilusią duonelę jei norit paformuokit, įpjaunant atsargiai, tada vos lengvai apipurkšti vandeniu ir pabarstyti manais, šauti orkaitėn greit ir į pylus ant apatinės skardelės verd, vandens~120ml. kepti 20min.(man užteko 15).
Mano skoniui ši duona nerealiai skani, viduriukas minkštas ir drėgnas, viršus plonytis su mažu traškesiuku.
Žodžiu 100balų!
 Šaltinis: http://ostwestwind.twoday.net/topics/Broetchen/



6 komentarai:

Vilma rašė...

Kokia įdomi duonytė!

srove rašė...

Ir įdomi, o svarbiausia labai skani, manau tinka su viskuo, ir karštais, ir šaltais, ir su pienu ir su geru gril kepsniu:)

aguonele rašė...

Va, koks puikus varijantas! Man patinka visi duonos kepiniai, kur manu kruopos dedas. Ypac ju miltai. Sias irgi bandysiu! Tu jau matau isismaginai i ta psl :DD

srove rašė...

Aha, įsismaginau ir manau ilgam, kiek daug man patinka jo kūrinių:))

Rennie rašė...

Man irgi patinka duonos su manų kruopomis ir jų miltais, reiks šią išbandyti. O kodėl ji vadinama duona griliui?

srove rašė...

Turbūt todėl, kad labiausiai tinka su kokiu gril kepsniuku:)Bandykit, manau, kad nenusivilsit:)