2011 m. lapkričio 17 d., ketvirtadienis

Bandelės su pabarstukais

  • 200ml.šilto pieno
  • 50gr.margarino
  • 1kiaušinis
  • 3šaukštai cukraus
  • 3šaukštai aliejaus
  • 1pakelis vanilinio cukraus
  • 1šaukštelis sausų mielių
  • 2-2,5 stiklinės miltų
  • 0,5šaukštelio druskos
  • uogienės ar vaisių įdarui
Užbarstymui:
  • 1šaukštas cukraus
  • 1šaukštas sviesto
  • 2-3šaukštai miltų(viską sudėti į dubenėlį ir sutrinti, sutrupinti tarp pirštų, kad gautųsi maži trupinukai)
Šiltam piene ištirpinti mieles, 1šaukštelį cukraus, 2-3 šaukštus miltų, leisti pakilti.
Ištirpinti margariną, pridėti kiaušinį, vanilę, druską, aliejų, viską sumaišyti ir supilti į mieles.Įsijoti miltus ir užminkyti minkštutę tešlą(gaunasi labai minkšta tystanti, elastinga).Padėti pridengus pakilti 1-1,5 val.
Kai pakils padalinti į 11-12 kamuoliukų, juos iškočioti, į vidų dėti įdarą ir sujungus kraštus, tiesiog padaryti paprastos formos apvalius rutuliukus.Skardą patepti aliejumi, sudėti bandeles, leisti pakilti~20min.(aš pridengiau ir šiek tiek ilgiau leidau kilti)Kai pakils sutepti kiaušinio plakiniu ir pabarstyti pasiruoštu mišiniu.
Kepti iki auksinės spalvos.Aš kepiau 190temp. ork. apie 20min.Ir kvapnios, skanios, purios, nesudėtingai pagaminamos bandelės, tikrai tikrai:))
Šaltinis: http://forum.say7.info/topic18760.html 

2 komentarai:

Ramune rašė...

Labai skaniai atrodo...Noretusi isbandyti...Tik vienas klausimelis,ar tikrai uztenka vieno saukstelio sausu mieliu?

srove rašė...

Ačiū!Man užteko šaukštelio, bet aš įdėjau su geru kaupu, na ir šaukštelis šaukšteliui nelygus,bet man man iš 7gr.mielių pakelio dar liko mielių.Manau jų pasidaugina gerokai, kol kyla įmaišas.Tik nereikia padauginti miltų, suėjo man tos 2,5 stiklinės ir dar šiek tiek pabarstymui, kol minkiau, gerai išminkius niekas nebekimba, tešla labai minkšta gaunasi.Sėkmės ir skanių bandelių:)